ВІТАЛІЙ КЛИЧКО РАЗОМ З ДІТЬМИ СКЛАВ ЕКОЛОГІЧНИЙ КОДЕКС УКРАЇНЦЯ

7 листопада 2014 року в НСК «Олімпійський» засновник Фонду Кличко, Київський міський голова Віталій Кличко та виконавчий директор представництва Panasonic в Україні Володимир Січіков підвели підсумки українського конкурсу «ЕКО-ІДЕЇ зі всього світу - 2014».

У рамках заходу Віталій Кличко з дітьми склав екологічний кодекс українця та відповів на питання ЗМІ стосовно пріоритетів екологічної політики Київської міської ради на 2015 рік.

«Сьогодні ми провели ревізію всіх еко-програм, які були затверджені для Києва за останні два роки. Проблеми екології у столиці характерні для будь-якого великого мегаполісу світу. Ми працюємо над їх вирішенням. Безумовно, Київ був і залишиться  самим «зеленим» містом України. Великі справи починаються з малого. Наприклад, з виховання екологічного менталітету в українцях. Щоденники дітей в рамках конкурсу «Еко-ідеї зі всього світу-2014» - один з таких кроків» - підкреслив Київський міський голова Віталій Кличко.

«Діяльність компанії Panasonic спрямована на створення концептуальних ідей, як поліпшити життя людей, як зробити його більш зручним, безпечним та цікавим. Також ми розуміємо, наскільки важливий наш вклад у збереження екологічного балансу планети. Різноманітні та талановиті ідеї, які ми отримуємо від учасників цього конкурсу мають особливу цінність. Адже об'єднуючи наші зусилля ми впевнено прямуємо до покращення світової екології» — відмітив генеральний директор Panasonic в Україні Кодзі Терадзіма.


Переможцем цьогорічного конкурсу «Еко-ідеї зі всього світу-2014» став 7-річний Юрій Шайда. Маленький львів`янин запропонував цікаві ідеї, які вже зараз можна застосовувати на практиці; інформаційна кампанія по захисту рослин, які занесені до Червоної книги, використання пластикових пляшок в якості рятувального жилету в басейні та інші. За це Юрій отримав чудову винагороду – відеокамеру. Також, роботу Юрія відправлено на міжнародний конкурс!

 

«Я подався на конкурс бо знаю, що наша планета потребує піклування і має залишатися зеленою. У мене були ідеї і я їх намалював» - підсумував семирічний Юрій Шайда.

Друге та трете місця посіли дванадцятирічна Яна Герц та п’ятнадцятирічна Вікторія Хмелюк, які представляють місце Кам’янець-Подільський. Яна та Вікторія отримали багатофункціональні пристрої від компанії Panasonic для навчання і майбутніх досліджень!

Додатковий приз від партнерів Фонду Кличко отримав Микола Чибук з Чернівецької області за творчий підхід до заповнення екологічного щоденника.

У рамках церемонії нагородження для учасників конкурсу були проведені екскурсії до музеїв досягнень братів Кличків та НСК «Олімпійський», а також  програма з науково-розважальними заходами.

Нагадаємо, з 10 липня по 20 жовтня в рамках міжнародного конкурсу "Eco Picture Diary" в Україні проходив вже шостий дитячий екологічний проект «ЕКО-ІДЕЇ зі всього світу - 2014». Проект було організовано Фондом Кличко за підтримки компанії Panasonic.
 

Проект «Eco Picture Diary» об’єднав більше мільйона дітей з 52 країн світу. Метою цього конкурсу є виховання у підростаючого покоління дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення світових екологічних проблем.

Цього року, нововведенням стала тема збереження культурної спадщини України. Це є головним завданням для всесвітньої організації UNESCO, яка є партнером конкурсу.

Роботи переможців можна переглянути тут:
eco.klitschkofund.org/results

 

Детальна інформація для ЗМІ:

VLAD NOZDRACHEV

Klitschko Foundation

+38 067 874 44 06

v.nozdrachev@klitschkofund.org

Додаткова інформація:

Фонд Кличко  – всеукраїнська благодійна організація, заснована Віталієм і Володимиром Кличками у серпні 2003 р. з метою створення належних умов для гармонійного розвитку підростаючого покоління України. Фонд реалізує проекти у сфері спорту та освіти, працює з дітьми і молоддю, які прагнуть досягти успіху в житті.

Корпорація Panasonic  - один з лідируючих світових виробників  електроніки. Корпорація виробляє більше 15 000 найменувань  електротоварів і об'єднує понад 500 компаній, заводів і наукових центрів по всьому світу.

Компанія – це суспільний інститут, і для Panasonic основоположним завданням є позитивний внесок у розвиток суспільства за допомогою своєї  діяльності. Компанія Panasonic активно просуває свої ініціативи в області екології, усвідомлюючи відповідальність перед суспільством зберегти  ресурси Землі і захистити природне середовище.

Екологічний менеджмент є  одним з головних пріоритетів корпорації Panasonic.  Співіснування з довкіллям, перш за все, означає для Panasonic  створення технологій, що мінімізують дію виробництва і кінцевого  продукту на екологію, а також формування екологічно направленого образу мислення.