Представники України взяли участь в 14-ому засіданні Наглядового комітету ЄЕК ООН з питань освіти в інтересах сталого розвитку

Представники України взяли участь в 14-ому засіданні Наглядового комітету ЄЕК ООН з питань освіти в інтересах сталого розвитку. Під час засідання були обговорені питання щодо впровадження Стратегії ЄЕК ООН з питань ОСР, зокрема досягнутий прогрес та проблеми, що виникли на етапі реалізації, рамки співпраці на двосторонньому та регіональному рівнях задля досягнення пріоритетів в ключових сферах діяльності, а також подальшого розвитку та підтримки ініціатив ОСР після 2019 року. Особливу увагу було надано питанню залучення молоді в процес ОСР для досягнення ЦСР.

Представниками України було представлено прогрес в імплементації Стратегії, наведені приклади співпраці на національному та локальному рівнях, з міжнародними програми та ініціативи, зокрема відзначено співпрацю з ПМГ ПРООН/ГЕФ та ПРООН/ГЕФ.

Так, у пункті  посилення синергії з іншими організаціями та процесами порядку денного, представники української громадськості презентували досвід і напрацювання Партнерської мережі «Освіта в інтересах  сталого розвитку в Україні» за 2018-2019 роки.  

Було продемонстровано вклад Партнерської мережі у розвиток спроможності  та зміцнення потенціалу при поширення інформації ОСР з міжнародного на національний і локальний рівні. Зокрема діяльність щодо розвитку спроможності представників місцевої влади, місцевих управлінь освіти, вчителів, представників організацій громадянського суспільства, шляхом забезпечення їх участі і навчання в рамках національних і міжнародних фору

Також, було презентовано нові розробки та  інструменти ОУР створені в рамках діяльності Партнерської мережі. Під час невеликої виставки, з матеріалів привезених на засідання,  представники України, в деталях поділитися досвідом їх впровадження.         

Важливим заключним питанням стало обговорення та узгодження формату підготовки звітності до подальшого обов`язкового циклу звітності (2019-2023 рр.).

З документами та презентаціями можна ознайомитися за посиланням: http://www.unece.org/index.php?id=48053.