21-22 квітня 2016 року в с. Копили Полтавської області відбувся тренінг з управління проектами

21-22 квітня 2016 року в с. Копили Полтавської області відбувся тренінг з управління проектами. Протягом двох днів понад 30 представників організацій громадянського суспільства (ОГС) з різних регіонів України, які впроваджують або планують реалізувати ініціативи, спрямовані на підтримку громад на Полтавщині, в Закарпатській, Івано-Франківській, Житомирській, Черкаській, Донецькій та інших областях України, вивчали стратегічні особливості, питання моніторингу та оцінки проектів, правила підготовки змістовної та фінансової звітності, саме засновуючись на досвіді та настановах ПМГ ГЕФ в Україні, вже успішно адаптованих до національного контексту та випробуваних спільно з представниками ОГС, провідними експертами, науковцями протягом останніх п’яти років. Захід був організований та проведений Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні», зокрема до його підготовки та проведення долучилися найактивнішими та досвідчені учасниками з питань проектного менеджменту, а саме громадські організації «Сталий розвиток – гармонія суспільства», «ЕКОРОЗВИТОК», «Екологічні технології», «Розвиток та довкілля» та інші експерти, яких підтримали ПМГ ГЕФ в Україні та проект ПРООН ГЕФ «Розвиток та комерціалізація біоенергетичних технологій в муніципальному секторі в Україні».

Охоплення такого великого кола учасників з різних регіонів України стало можливим завдяки ефективній роботі Програми малих грантів в Україні, яка в даний час виступила адміністратором для грантових проектів в рамках повномасштабних проектів ПРООН, зокрема проекту ПРООН ГЕФ «Розвиток та комерціалізація біоенергетичних  технологій в муніципальному секторі в Україні», що може слугувати прикладом для підтримки такої ж діяльності та розбудови спроможності громад в інших країнах.

Протягом двох днів учасники вивчали правила звітності ПМГ ГЕФ, як змістовної, так і фінансової, особливості проектного менеджменту, моніторингу та оцінки, а під час практичних командних завдань змогли випробувати отримані знання, готуючи власні проектні ініціативи та технічні завдання, а також оцінуючи  якість їх підготовки.